تیم ملی تنیس

پرونده رقابت های انتخابی تیم های ملی بسته شد

اخبار تنیس - آخرین اخبر تنیس ایران و جهان

پس از مشخص شدن چهره تنیسورهای برتر در بخش دختران ، این بار و با برگزاری ۴ دیدار باقی مانده ، تکلیف برترین های بخش پسران نیز مشخص می شود.

در نخستین دیدار این مرحله ، آیریک عابدین زاده با نتیجه (۰-۶ و ۰-۶) مقابل دانیال مشتاقی فر به پیروزی رسید، کیارش صادقی با نتیجه (۴-۶ و ۴-۶) مقابل فرید ایمانی شکست خورد و سروش معدنیان با نتیجه (۰-۶ و ۲-۶) علیرضا مقدسی را برد.

به این ترتیب فرید ایمانی ، کیارش صادقی ، سروش معدنیان، آیریک عابدین زاده ، دانیال مشتاقی فر و‌علیرضا مقدسی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در بخش دختران نیز صبا خیرمنش، فزدخت علیمی ، فریماه فرهی مقدم ، غزل رضا زاده ، نازنین پاشا زاده و هانا شعبان پور به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

به این ترتیب پس از یک هفته تکلیف نفرات برتر در ۲ بخش دختران و پسران مشخص شد.

در این دوره از رقابت ها تنیسورهای منتخب از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، البرز، اصفهان، تهران ، چهار محال و بختیاری ، خوزستان ، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین ، قم ، سمنان ، کرمان ، گلستان و مازندران برگزار حضور داشتند.

نفرات برتر این مسابقات به رقابت های زیر ۱۲ سال غرب آسیا که از تاریخ ۲۹ شهریور ماه تا ۳ مهر سال ۱۴۰۰ به میزبانی اردن برگزار می شود اعزام می شوند.

هنگامه عزیزی به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۱۲ سال دختران و فرهاد صانع به عنوان سرمربی تیم ملی پسران هدایت تیم های ملی کشورمان را بر عهده خواهند داشت.

یاد آور می شود: سرداوری این مسابقات بر عهده شهرزاد لازم زاده بود.


تاریخ انتشار : ۱۴ شهریور ۱۴۰۰

منبع : روابط عمومی فدراسیون تنیس