تنیس

نفرات برتر تنیس انتخابی تیم ملی دختران معرفی شدند

اخبار تنیس - آخرین اخبر تنیس ایران و جهان

مسابقات انتخابی تیم‌ ملی زیر ۱۲ سال از ۷ تا ۱۲ شهریور ماه با حضور تنیسورهای منتخب از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، البرز، اصفهان، تهران ، چهار محال و بختیاری ، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، سمنان، کرمان، گلستان و مازندران برگزار شد و نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های زیر ۱۲ سال غرب آسیا که از ۲۹ شهریور تا ۳ مهر سال ۱۴۰۰ به میزبانی اردن برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

در ادامه برگزاری رقابت‌های تنیس انتخابی تیم‌ ملی زیر ۱۲ سال ، تنیسورهای نوجوان در روز ششم با هم دیدار کردند. در بخش دختران و با برگزاری ۲ دیدار صبا خیرمنش با نتیجه (۰ – ۶ و ۰ – ۶) مقابل هانا شعبان‌پور پیروز شد و نازنین پاشازاده با نتیجه ۲ بر یک از سد فریماه فرهی‌مقدم عبور کرد.

در بخش پسران نیز سروش معدنیان با نتیجه (۱ – ۶ و ۴ – ۶) مقابل فربد ایمانی بازی خود را واگذار کرد. علیرضا مقدسی با نتیجه (۲ – ۶ و ۵ – ۷) مغلوب دانیال مشتاقی‌فر شد، کیارش صادقی با نتیجه ۲ بر یک مقابل آیریک عابدین‌زاده به پیروزی رسید.

در ادامه و با انجام‌ سایر بازی‌ها ، سروش معدنیان (۳ – ۶ و ۶ – ۷) مقابل دانیال مشتاقی به پیروزی دست یافت و فربد ایمانی با نتیجه (۱ – ۶ و ۶ – ۷) آیریک عابدین‌زاده را شکست داد.

به این ترتیب این مسابقات در بخش دختران و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید و در نهایت صبا خیرمنش، فردخت علیمی، فریماه فرهی مقدم، غزل رضازاده، نازنین پاشازاده و هانا شعبان‌پور به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

هنگامه عزیزی به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۱۲ سال دختران و فرهاد صانع به عنوان سرمربی تیم ملی پسران هدایت تیم های ملی کشورمان را برعهده دارند. سرداوری این مسابقات بر عهده شهرزاد لازم‌زاده است.


تاریخ انتشار : ۱۳ شهریور ۱۴۰۰