جوکوویچ

مدودف حذف شد | جوکوویچ و زورف در نیمه نهایی

اخبار تنیس - آخرین اخبر تنیس ایران و جهان

در چارچوب رقابت های تنیس المپیک توکیو و در بخش تک نفره مردان، در مرحله یک چهارم نهایی بازی ها، نواک جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس دنیا به مصاف کی نیشیکوری رفت که در نهایت این مسابقه با برتری صربیناتور در دو ست با نتایج ۶-۲ و ۶-۰ پایان یافت. دیگر نبرد مهم امروز بازی الکساندر زورف آلمانی با جرمی شاردی از فرانسه بود که در نهایت این مسابقه نیز با برتری زورف در دو ست با نتایج ۶-۴ و ۶-۱ پایان یافت.

نواک جوکوویچ و زورف در مرحله نیمه نهایی بایستی با هم دیدار کنند که بدون شک مهمترین و تماشایی ترین مسابقه تنیس المپیک توکیو خواهد بود. دیگر فینالیست اما یکی از میان کارن خاچانوف و پابلو کارنیو خواهد بود. کارنیوی اسپانیایی امروز دست به کار بزرگی زد و در تعجب همگان موفق به شکست دنیل مدودف، مرد شماره دو تنیس دنیا شد. خاچانوف نیز توانست با حساب ۲-۱ و به سختی اوگو هامبرت را شکست دهد.

در تنیس بخش تک نفره زنان نیز مارکتا وندروسووا از جمهوری چک که پیش از این توانسته بود نائومی اوساکای مشهور را از پیش رو بردارد، در نیمه نهایی با الینا اسویتولینا، نفر چهارم تنیس دنیا دیدار کرد و در نهایت در دو ست با نتایج ۶-۳ و ۶-۱ پیروز شد و راهی فینال مسابقات شد. بلیندا بنچیچ از سوئیس نیز در یک بازی سخت از سد النا ریباکینا گذشت و فینالیست شد.

در بخش دو نفره مردان در مرحله نیمه نهایی، تیم کرواسی متشکل از مات پاویچ و نیکولا مکتیچ موفق به شکست تیم آمریکایی شد و به فینال رفت. در دیگر مسابقه مرحله نیمه نهایی هم دیگر تیم کرواسی متشکل از مارین چیلیچ و ایوان دودینگ از سد تیم استرالیایی گذشتند و فینالیست شدند. در هرحال مدال طلای این بخش به کرواسی خواهد رسید


تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۰