اندی ماری

ماجرای جالب گم شدن حلقه ازدواج اندی ماری

اخبار تنیس - آخرین اخبر تنیس ایران و جهان

اندی ماری، ستاره تنیس انگلیس، وقتی فراموش کرد حلقه ازدواجش با یک جفت کفش ورزشی که زیر ماشینش گذاشته بود را به خانه ببرد، آن را گم کرد.

دوبار قهرمان تنیس ویمبلدون چهارشنبه شب پس از پایان تمرین خود در آستریان مانارینو در اولین دور از مسترهای ایندین ولز، کفش‌های خود را زیر ماشینش گذاشت.

ورزشکار اسکاتلندی می‌گوید کفش‌ها بوی بدی می‌داد و آن‌ها را برای یک شب در هوای آزاد گذاشته است. موری روز پنجشنبه در پست اینستاگرامی خود گفت: “بعد از صرف شام در ایندیان ولز، دوباره سوار ماشین شدیم و بوی خوبی از ماشین نمی‌آمد. من کفش‌های تنیس خود را آنجا گذاشته بودم. دمای هوا ۳۸ درجه سانتیگراد بوده است، بنابراین کفش‌های تنیس من، مرطوب، عرق کرده و بو می‌دادند.

“وقتی به هتل برگشتم تصمیم گرفتم که کفش‌ها به کمی هوا نیاز دارند تا کمی خشک شوند و نمی‌خواستم آنها را در اتاقم بگذارم زیرا فکر می‌کردم اتاق را بد بو می‌کند. بنابراین من فکر کردم که کفش‌ها را زیر ماشین می‌گذارم تا کمی هوا به آنها برسد و یک شبه خشک شوند.”

ماری صبح به ماشینش برگشت و دید کفش‌هایش گم شده است و مجبور شد برای خرید یک جفت جدید به مغازه محلی برود. بعداً متوجه شد که این چیزی فراتر از کفش‌های ناپدید شده است.

“هنگام آماده شدن برای تمرین، فیزیوتراپ به من گفت: حلقه ازدواجت کجاست؟” او گفت: “اوه نه”. “من حلقه ازدواجم را به کفش‌هایم می‌بندم زیرا نمی‌توانم با آن روی دستم بازی کنم، بنابراین حلقه ازدواج من نیز به سرقت رفته است.

“نیازی به گفتن نیست، می‌خواهم آن را امتحان کنم و پیدا کنم. اگر کسی در مورد جایی که ممکن است سرنخی داشته باشد، بسیار مفید خواهد بود، بنابراین من می‌توانم سعی کنم آن را پس بگیرم.”


تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۰