نادال

فدرر برنده نبرد بزرگ ویمبلدون برابر نادال

اخبار تنیس - آخرین اخبر تنیس ایران و جهان

بازهم ویمبلدون و بازهم یک بازی جذاب از «فدال». امروز در نیمه نهایی مسابقات ۲ هزار امتیازی تنیس آزاد ویمبلدون ۲ تن از پرافتخارترین های تاریخ تنیس جهان به مصاف هم رفتند.
راجرر فدرر که یک ماه قبل در زمین خاکی برابر رافائل نادال شکست سنگینی را پذیرفته بود، بیش از حریفش انگیزه داشت تا آن شکست را جبران کند و به سوی نهمین قهرمانی خود در معتبرترین گرنداسلم سال گام بردارد.

رقابت جذاب این تنیسور مشهور که با حضور چهره های مطرح در استادیوم همراه بود، از همان ست نخست نزدیک بود. فدرر در ست اول توانست با نتیجه ۷ بر ۶ و به سختی در چهلمین رویارویی تاریخ دوران حرفه ای خود مقابل نادال به برتری برسد.

در ست دوم اما ورق برگشت و تنیسور اسپانیایی با یک بازی کاملا برتر توانست ۶ بر یک از سد حریف خود عبور کند و بازی را به تساوی بکشد.

موتور اسطوره سوییسی تنیس جهان از ست سوم تازه روشن شد و او توانست با پیروزی ۶ بر ۳ در این ست در آستانه برد این مسابقه قرار بگیرد.

ست چهارم هم که فوق العاده جذاب و نزدیک برگزار شد، در نهایت با نتیجه ۶ بر ۴ به سود فدرر به اتمام رسید. این اتفاق در حالی رخ داد که فدرر ۵ بار قبل از این تا آستانه پیروزی پیش رفت، اما نادال با تلاش دوچندان سعی کرد او را متوقف کند.

در نهایت این راجر فدرر بود که توانست ۳ بر یک برنده این مسابقه هیجان انگیز شود و پای به فینال بگذارد. او حالا در فینال روز یکشنبه حریف نواک جوکوویچ صربستانی خواهد بود.


تاریخ انتشار : ۲۱ تیر ۱۳۹۸