تیم تنیس

عزیزی: انتخاب سرمربی تیم ملی جمع‌بندی نظرات کمیته فنی بود

اخبار تنیس - آخرین اخبر تنیس ایران و جهان

درمورد برگزاری تورجهانی تنیس جوانان که به میزبانی ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: خداراشکر برای نخستین بار شاهد برگزاری دو هفته از مسابقات ITF در سال ۲۰۲۱ در ایران بودیم. نخستین مرحله میزبانی از این تور در سطح چهار و به میزبانی شیراز و هفته دوم به میزبانی ارومیه در سطح پنج برگزار شد. میزبانی ارومیه عالی بود و باید از دست اندرکاران برگزاری این تور تقدیر کنم. نه تنها من بلکه سایر کشورهای حاضر در مسابقات هم از شرایط خوب میزبانی اظهار رضایت داشتند.

همه افرادی که مدنظر کمیته فنی بود، دعوت شدند و طبیعتا کمیته فنی با دقت و ذکاوت سرمربی تیم ملی تنیس را انتخاب کرد و اینگونه نبوده که خدایی نکرده افرادی که انتخاب نشده‌اند، از سطح دانش فنی پایین‌تری برخوردار بوده‌اند. طاهری که به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فعالیت می‌کند جزو شاخص‌ترین مربیان در تنیس ایران است و جمع‌بندی کمیته فنی این بود که طاهری به عنوان سکاندار جدید تیم ملی انتخاب شود.

همه قسمت‌های فدراسیون تلاش خود را می‌کنند و اینکه نقطه ضعف تنها معطوف به یک کمیته خاص باشد، درست نیست و اگر ضعفی باشد مربوط به جمیع جهات است. تمام تلاشمان را ‌کنیم تا از حضور مدرسان بین‌المللی در ایران بهره ببیریم اما متاسفانه در یک سال گذشته به دلیل محدودیت‌های کرونایی امکان حضور مدرسان شاخص در ایران نبود اما پیش از این در دو وبینار، از حضور چند مدرس خارجی استفاده کردیم.


تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰