تنیس

صعود تیم دو نفره ایران به فینال تور جهانی تنیس جوانان

اخبار تنیس - آخرین اخبر تنیس ایران و جهان

مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تور جهانی تنیس جوانان در بخش دو نفره و به میزبانی زمین‌های تنیس شهید باکری برگزار شد و در نهایت تکلیف تیم‌های صعود کننده به فینال مشخص شد.

با انجام ۲ دیدار مرحله نیمه نهایی بخش دو نفره، تیم کیان کاظمی و علی یزدانی با نتیجه ( ۰-۶ و ۱-۶) مقابل تیم امیر علی قوام و یونس طلاور به پیروزی رسید و تیم ترکیه با نتیجه ۲ بر صفر در مصاف با زوج بیدان از لبنان و اینس کوچو از ترکیه شکست خورد.

به این ترتیب نمایندگان ایران امروز برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف زوج لبنان و ترکیه می روند.

در بخش پسران تنیسورهایی از کشورهای ایران، ترکیه، چک و لبنان حضور دارند.

همچنین در مرحله یک چهارم‌ نهایی بخش انفرادی بانوان، مشکات الزهرا صفی با نتیجه ( ۰-۶ و ۰-۶) از سد ثنا گرکانی عبور کرد، ماندگار فرزامی با نتیجه ( ۱-۶ و ۲-۶) مقابل ادا از ترکیه به پیروزی دست یافت، رومینا زینالی پس از پیروزی در ست نخست مقابل پرنیا رکن آبادی، در ست دوم به علت مصدومیت حریف به عنوان تنیسور پیروز معرفی شد و در آخرین دیدار نیسا بولات از ترکیه با نتیجه ۳-۶ و ۴-۶ مغلوب دیده ناز پولات دیگر تنیسور ترک شد.

مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی امروز با انجام ۲ دیدار پیگیری می شود.

در بخش انفرادی پسران و از مرحله یک چهارم نهایی، علی یزدانی با نتیجه (۱-۶ و ۱-۶ ) مقابل انس کوچو از ترکیه به پیروزی رسید، امیر علی قوام با نتیجه (۲-۶ و ۳-۶) سامان رضائیان را برد، کیان کاظمی بازیکن ایرانی آلمانی با نتیجه ( ۴-۶ و ۴-۶) محمد پارسا افسری را از پیش رو برداشت و ماحموت برابنچی از ترکیه با نتیجه (۳-۶ و ۲-۶) مغلوب کسری رحمانی شد.


تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۰