تنیس ساحلی

رویدادهای بین‌المللی تنیس ساحلی را برگزار خواهیم کرد

اخبار تنیس - آخرین اخبر تنیس ایران و جهان

گلناز عبدالپناه رئیس هیئت تنیس منطقه آزاد انزلی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: اولین دوره لیگ تنیس ساحلی با رقابت ۱۸ تیم از چهار استان در مجموعه زمین‌های ساحلی زنده یاد قایقران منطقه آزاد انزلی با کمیت و کیفیت خوبی برگزار شد تا هیجان این رشته بیشتر از قبل نمایان و این رشته که جذابیت بالایی دارد بیشتر از گذشته به جامعه معرفی شود.

عبدالپناه اهمیت میزبانی اولین دوره لیگ تنیس ساحلی کشور در منطقه آزاد انزلی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خوزستان، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان در شمال و جنوب کشور هفت استان ساحلی محسوب می‌شوند که در مجموع ظرفیت برخورداری کشورمان از ساحل را به بیش از پنج هزار کیلومتر رسانده‌اند و این ظرفیت بسیار مناسبی برای برنامه‌ریزی در راستای توسعه ورزش‌های ساحلی است.

هیئت تنیس منطقه آزاد انزلی از ظرفیت موجود برای لیگ تنیس ساحلی بهره برد و سنگ محکی خوبی برای توانمندی در میزبانی سپری شد تا از این پس برگزاری رویدادهای رقابتی تنیس ساحلی بین‌المللی را در دستور کار قرار دهیم، چرا که اعتقاد داریم باید از منابع موجود در راستای توسعه و پیشرفت استفاده کرد تا ورزش در ابعاد مختلف رشد کند و بدون شک یک رویداد بین‌المللی می‌تواند رونق اقتصادی و ورزشی در هر منطقه ایجاد کند.

فدراسیون تنیس روند خوبی را در پیش گرفته و برای توسعه این رشته برنامه دارد و از ظرفیت هر منطقه هم به فراخور استعداد و توان در راستای اهداف برنامه‌های توسعه‌ای استفاده می‌کند و از همه مهمتر حمایت و پشتیبانی لازم را انجام می‌دهد و این شاخصه‌ها می‌تواند به ایجاد یک شرایط بهتر و پایدارتر در تنیس ایران منجر شود.

سازمان منطقه آزاد انزلی در برگزاری این رویداد حمایت به موقع و ‌خوبی انجام و نشان داد ورزش جایگاه خوبی در برنامه‌های این سازمان دارد که امیدوارکننده است. برای میزبانی این مسابقات مطهری مدیرت امور ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد انزلی سنگ تمام گذاشت.

برای برگزاری این رویداد تیم خوب و پرکاری فعالیت کردند و روزهای خوب رقابتی در تنیس ساحلی سپری شد که از همکارانم در هیئت تنیس منطقه آزاد انزلی به دلیل تلاش شبانه‌روزی ممنونم.


تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰

منبع : تسنیم