تنیس کیش

تیم البرز فاتح جام حذفی تنیس آقایان کشور

اخبار تنیس - آخرین اخبر تنیس ایران و جهان

سیزدهمین دوره مسابقات تنیس جام حذفی کشور که از بیست آذر در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی المپیک کیش با رقابت ۱۳۸ تیم آغاز شده بود، عصر امروز با برگزاری دیدار فینال بین پوشاک وانسی و نیرو تابلوریلی البرز در زمین شماره سه به پایان رسید.

تیم نیرو‌ تابلو ریلی البرز دو بر یک به برتری دست یافت و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به ارمغان آورد.

نخستین دیدار انفرادی فینال بین سینا مقیمی از نیرو‌تابلو ریلی البرز و هرنان کازانوا بازیکن آرژانتینی از پوشاک وانسی در زمین شماره سه برگزار شد و بر این اساس در مجموع ۶ بازی در هر ست ۲ بر هیچ به نفع بازیکن آرژانتینی از پوشاک وانسی پایان یافت.

بخش انفرادی دوم هم بین گرگلی ماداراش مجاری از نیرو تابلو ریلی البرز و علی یزدانی از پوشاک وانسی برگزار شد و در نهایت ۲ هیچ به نفع بازیکن مجاری پایان یافت.

البته در این دور از بازی‌ها ۶ بازیکن خارجی از کشور‌های روسیه، بوسنی هرزگوین، ترکیه، مجارستان و آرژانتین حضور داشتند.

با پایان دیدار‌های انفرادی رقابت‌های ۲نفره برگزار شد و چهار بازیکن به صورت ۲ تیم ۲ نفره مقابل هم در دو طرف زمین قرار گرفتند.

در ترکیب دوبل امیرحسین بادی یکی از مطرح‌ترین تنیسور‌های کشور و هرنان کازانوا از تیم پوشاک وانسی برابر سینا مقیمی و گرگلی ماداراش از تابلو ریلی البرز به مصاف هم رفتند.

مرحله نخست تیم ۲ نفره به نفع نماینده تهران پایان یافت و مرحله دوم نیرو‌ تابلو ریلی البرز به برتری رسید.

در مرحله نهایی تیم نیرو‌ تابلو ریلی البرز موفق شد با نتیجه ۱۰ بر ۷ از سد حریف خود عبور کند و با کسب نتیجه ۲ بر یک عنوان قهرمانی جام سیزدهم را به نام خود ثبت کند.

داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس از نزدیک دیدار فینال را نظاره کرد.

جام حذفی تنیس باشگاه‌های مردان کشور از ۲۰ آذر با حضور ۱۳۸ تیم به میزبانی جزیره کیش آغاز شد.

در مرحله مقدماتی ۴۸ تیم در ۱۲ گروه چهار تیمی به مصاف هم رفتند.

پس از جدال در مرحله گروهی، ۹۴ تیم به مرحله دوم جام‌حذفی راه یافتند و در قالب ۲۴ گروه رقابت کردند تا در نهایت ۳۲ تیم در جدول اصلی قرار گرفتند.

بر این اساس از ۳۲ تیم راه یافته به جدول اصلی ۱۶ دیدار در روز‌های ۲۹ و ۳۰ آذر برگزار شده است و در نهایت ۱۶ تیم به مرحله بعد راه یافتند و روز گذشته نیمه نهایی رقابت‌ها برگزار شد.

سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده امیر حسین موسوی داور بین المللی کشورمان بود و سینا ابراهیمیان مدیریت این دوره را بر عهده داشت.


تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۰