تنیس البرز

تکرار قهرمانی بادی در مسابقات هزار امتیازی تنیس کشور

اخبار تنیس - آخرین اخبر تنیس ایران و جهان

آخرین روز رقابت‌های تنیس هزار امتیازی مردان در زمین‌های تنیس پایگاه قهرمانی البرز مابین امیرحسین بادی و علی یزدانی برگزار شد.

در ست نخست این مسابقه امیرحسین بادی از قم موفق شد با نتیجه یک بر ۶ حریف خود را از پیش رو بردارد و در ادامه و با برگزاری ست دوم رقابت‌ها، بادی با نتیجه ۴ بر ۶ نماینده اصفهان را شکست داد تا با ثبت این نتیجه بادی صاحب عنوان قهرمانی شود و پس از قهرمانی در مسابقات هزار امتیازی تهران به دومین عنوان قهرمانی خود دست پیدا کند.

بدین ترتیب انوشا شاهقلی و سامیار الیاسی به عنوان سومی مشترک دست یافتند و در مسابقات دو نفره نیز، تیم مهرشاد قفقازی – علی یزدانی به مقام قهرمانی رسید، زوج سامیار الیاسی و‌ سیاوش شیردل عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و تیم‌های محمد مهبد – امیرحسین بادی و معین معظم – آریا حیدری عنوان سوم‌ مشترک را از آن‌ خود کردند.

مسابقات تنیس مردان ایران از ۱۹ تیر و با حضور ۱۴۰ تنیسور از سراسر کشور در زمین‌های تنیس پایگاه قهرمانی البرز آغاز شد و امروز با انجام دیدار پایانی بخش انفرادی پایان یافت.

یادآور می‌شود، سر‌داوری این مسابقات بر عهده حسن‌ لاچینانی داور نشان سفید کشورمان بود و جواد خودکاری مدیریت بازی‌ها را بر عهده داشت.


تاریخ انتشار : ۲۹ تیر ۱۴۰۰