اندی ماری

اندی ماری: به خاطر سلامت جامعه همه باید واکسن کرونا بزنند

اخبار تنیس - آخرین اخبر تنیس ایران و جهان

اندی ماری گفت که دریافت واکسن کرونا به خاطر مراقبت از سلامتی “عموم مردم” است و امیدوار است بازیکنان تنیس با دیدن مزایای متعدد آن این کار را انجام دهند.

اظهارات ماری قبل از شروع مسابقات آزاد آمریکا در نیویورک در هفته آینده در حالی مطرح می شود که برگزارکنندگان روز جمعه گفتند طرفداران باید مدرک واکسیناسیون را برای ورود به ورزشگاه نشان دهند ولی خود ورزشکاران نیازی به واکسیناسیون ندارند.

ماری روز شنبه به خبرنگاران گفت: دلیل اینکه همه ما واکسینه می شویم این است که مراقب عموم مردم باشیم. ما به عنوان بازیکنانی که به سراسر جهان سفر می کنیم مسئولیت داریم که مراقب دیگران نیز باشیم. من خوشحالم که واکسینه شده ام. امیدوارم بازیکنان بیشتری در ماه های آینده واکسن بزنند.

نواک جوکوویچ مرد شماره یک جهان این هفته بر موضع خود تاکید کرد که امیدوار است واکسن برای رقابت بازیکنان اجباری نشود. وی از پاسخ به سوال مربوط به وضعیت واکسیناسیون خود اجتناب کرد.

استفانوس سیتسیپاس مرد شماره سه جهان مخالفت خود را با این امر اعلام کرد و عنوان کرد تنها در صورت اجباری بودن واکسن می زند.

اما روجر فدرر و رافائل نادال برندگان ۲۰ دوره گرند اسلم احساس می کنند ورزشکاران باید نقش خود را ایفا کرده و واکسینه شوند.


تاریخ انتشار : ۰۸ شهریور ۱۴۰۰