لیگ تنیس

آغاز لیگ تنیس مردان به میزبانی البرز

اخبار تنیس - آخرین اخبر تنیس ایران و جهان

مسابقات لیگ باشگاهی تنیس در بخش مردان با انجام ۲۴ دیدار به میزبانی کشورمان در مجموعه ورزشی چهار باغ البرز آغاز شد.

در گروه اول مسابقات تیم پوشاک وانسی با نتیجه ۳ بر صفر، آکادمی تنیس مسعود فرودنیا “ج” را برد، آکادمی تنیس اکبر طاهری “ب” با نتیجه ۲ بر یک آکادمی تنیس مهذب نیا “د” را شکست داد، با نتیجه ۲ بر یک مغلوب اروین اسپرت شد.

در گروه دوم تیم مهرام با نتیجه ۳ بر صفر آکادمی تنیس افزون پلاست کاشان را برد، آکادمی تنیس البرز الف با همین نتیجه فاخر سیرجان را شکست داد، آکادمی تنیس مهذب نیا با تکرار نتیجه ۳ بر صفر خانه نو را از پیش رو برداشت.

در گروه سوم گاز گستر سعدآباد با نتیجه ۳ بر صفر یاران امیر کبیر را مغلوب کرد، ولسر ویسز “ب” با نتیجه ۳ بر صفر آکادمی تنیس مهذب نیا “ج” را شکست داد و آکادمی تنیس اکبر طاهری “الف” با همین نتیجه از سد آکادمی تنیس مسعود فرودنیا “ب” عبور کرد.

در گروه چهارم توسعه امین دارو با نتیجه ۳ بر صفر سیمرغ کلاب را برد، درنا البرز با این نتیجه مغلوب بومرنگ شد و تنیس سنتر با نتیجه ۳ بر صفر آکادمی تنیس بابک را مغلوب کرد.

در گروه پنجم، وینر اسپرت با نتیجه ۳ بر صفر از سد آکادمی تنیس هانی عبور کرد، ولسرویسز ۳ بر صفر آرمان ویدا را شکست داد و آکادمی تنیس البرز “ب”، با همین نتیجه از باشگاه صنعت و معدن شکست خورد.

در گروه ششم آکادمی تنیس مهذب نیا “الف” با نتیجه ۲ بر یک گردشگری کشاورزی دکتر بسکی را از پیش رو‌برداشت، بانک صادرات با نتیجه ۳ بر صفر هیئت تنیس اردبیل را برد، آکادمی تنیس کاظمی با نتیجه ۳ بز صفر از سد آکادمی تنیس اکبر طاهری “ج” عبور کرد.

در گروه هفتم چوب سنگ با نتیجه ۳ بر صفر هیئت تنیس اردبیل “ب” را شکست داد، آکادمی تنیس مسعود فرودنیا “الف” با نتیجه ۲ بر صفر مقابل هما شرق شکست خورد و آنزو سعدآباد با نتیجه ۳ بر صفر آکادمی کیا آستانه اشرفیه را از پیش رو برداشت.

در گروه هشتم رعد پدافند هوایی با نتیجه ۳ بر صفر آکادمی تنیس مهذب نیا “ه” را شکست داد، آکادمی تنیس آریانا البرز با نتیجه ۲ بر یک مغلوب هیئت تنیس زنجان شد و راد سیرجان با نتیجه ۳ بر صفر از سد هیئت تنیس قم عبور کرد.

مسابقات لیگ تنیس با جایزه ۳۰۰ میلیون تومانی از ۹ تا ۲۱ شهریور ماه برگزار و از بین تیم‌های حاضر ۸ تیم برتر جواز حضور در لیگ برتر سال ۱۴۰۱ را بدست می‌آورند.

سرداوری این مسابقات بر عهده حسن لاچینانی سرداور نشان سفید کشورمان است و سینا ابراهیمیان مدیریت بازی‌ها را بر عهده دارد.


تاریخ انتشار : ۱۰ شهریور ۱۴۰۰